Gry z Alawara

środa, 3 października 2012

PC

Ja zatwardziały "amigowiec", miałbym kupić peceta .Pamiętam te słowa , które mówiłem do kumpli (ja dla filmików nie będę kupował peceta). Zaczęło pojawiać się coraz mniej tytułów na Amigę jak pojechałem na giełdę do Wrocka to na prawie wszystkich stanowiskach królował PC.Co zrobił "zatwardziały amigowiec"?
Jest rok dokładnie 1993 Jurek kupuje pierwszego peceta (pentium 166 MMX ), z potężnym jak na owe czasy twardym dyskiem aż 1 giga (dziś pendrive mają po 32giga). Tak zaczęła sie moja przygoda z pecetem która trwa do dzisiaj.

Pierwsze gry w jakie grałem na PC.

1.Doom
Gra typu FPS następca Wolfa , w latach 90-tych prawie wszyscy grali w Doom-a . Po prostu kultowa gra.


2.Hexen 2
Gra typu akcja/FPS , ma świetny klimat. , Te  lochy, strażnicy egipscy , starożytne zamki .Trzeba w to zagrać.


3.Need for Speed
Gra samochodowa , której kolejne części wydawane są do dzisiaj na różnych platformach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz