Gry z Alawara

sobota, 29 września 2012

Powrót Gołoty na ring

Andrzej Gołota ma walczyć w najbliższym czasie z Przemysławem Saletą .
Co sądzicie o powrocie "Andreva" na ring?

Andrzej jest w bardzo dobrej formie, chociaż ostatnio nie trenował boksu, tylko zapasy. Ale dla niego przestawienie się na boks to jak bułeczka z masłem. W końcu boks to jego pierwszy sport i wie o nim wszystko. Będzie gotowy na starcie z Saletą pod koniec listopada - mówi partnerka legendarnego pięściarza w "Super Expressie".


Jak Wy zapatrujecie się na powrót Andrzeja Gołoty do boksu? Rzeczywiście będzie to dla niego "bułeczka z masłem"?
Ja osobiście oglądałem dużo walk Andrzeja i Przemka .
Moim zdaniem powinni oboje po tej walce przejść na zasłużone emerytury.
W sporcie osiągnęli bardzo dużo i najlepsze czasy mają już za sobą.
Myślę że będzie to dobry pojedynek i wygra lepszy.

1 komentarz:

  1. Ja chętnie bym poczytał o jakiś starych grach, albo jakiś poradnik skąd mogę ściągać gry na playkę 1 ;p

    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń